מהפכת הבדיקות לציוד צמ"ה בחברה מובילה בתחום מבחני הכשירות

"מערכת ניהול המבחנים שינתה לחלוטין את הדרך שבה אנו עובדים. במקום לבזבז שעות על תיאומים ונהלים מסורבלים, הכל מתבצע אוטומטיתמהתזכורות ועד להפקת האישורים. עכשיו אנו יכולים להתרכז במה שבאמת חשובבדיקות איכותיות ומתן שירות ברמה הגבוהה ביותר!"

האתגר

האתגר:
*ניהול צי רכבי הצמ"ה של לקוחות מרובים בצורה מסודרת.
* מעקב אחר חידושי טסטים והזמנות של בעלי מקצוע נוספים.
* תהליך ידני ארוך שדרש תיאומים ידניים רבים וגרם לעיכובים.
* חוסר במערכת אחידה שתרכז את הנתונים ותספק שקיפות ושליטה מלאה על כל המבחנים המתבצעים בשטח.

הפתרון

הטמענו מערכת CRM חכמה ומתקדמת, המאפשרת:
* ניהול מלא של הלקוחות וציי הרכבכל המידע מרוכז במקום אחד, עם יכולת מעקב אחר חידושי רישיונות ובדיקות תקינות.
* אוטומציות מתקדמותשליחת תזכורות אוטומטיות ללקוחות ולבוחנים, ניהול תהליכי גבייה ללא צורך בהתערבות ידנית, ותהליכים שמתקדמים בצורה אוטומטית.
* בוט חכם לתיאום מבחני כשירותפועל מול הלקוחות לקביעת מועדי מבחן בהתאם לזמינות הבוחנים ולנתוני הציוד.
* אפליקציה מותאמת אישית לבוחןהבוחן מקבל גישה מלאה לכל הפרטים, מאמת את מיקומו בשטח, מתעד את תהליך הבדיקה בזמן אמת עם תמונות ובסוף התהליך מפיק אישור ביצוע מבחן תקינות דיגיטלי.

התוצאות

 חיסכון אדיר בזמן ובמשאביםכל התיאומים מתבצעים אוטומטית, אין צורך בהתעסקות ידנית בניירת או שיחות טלפון אינסופיות.
שיפור משמעותי בדיוק ובארגוןהמערכת דואגת לכך שכל בוחן יודע בדיוק לאן להגיע ומה עליו לבדוק, עם מידע זמין בלחיצת כפתור.
שירות מהיר ומדויק יותרלקוחות החברה מקבלים שירות מסודר ומהיר יותר, עם התראות מראש על בדיקות וחידושים נדרשים.
חיסכון משמעותי בעלויותתהליכי הגבייה, תיאומי הבדיקות, והניהול הכללי של מבחני הכשירות הפכו לאוטומטיים, מה שחסך לחברה כוח אדם וניהול מסורבל.

מסקנה

מה שהיה פעם תהליך מסורבל ומבוזר, הפך בעזרת האוטומציה והדיגיטציה למערכת משומנת שעובדת מעצמה. הבוחנים יכולים כעת לנוע בין לקוחותיהם בקלות, לנהל את המבחנים בצורה מדויקת ומבוקרת, והחברה כולה נהנית משירות איכותי יותר, סדר וארגון משופרים, וחיסכון משמעותי במשאבים.