מהפכת השירות והאוטומציה בחברת תוכנה מובילה בתחום ה-ERP

"המהפכה שנוצרה בארגון שלנו בזכות הפתרון הייתה מדהימה. הפניות במוקד הצטמצמו משמעותית, המכירות עלו בצורה חדה, והלקוחות שלנו נהנים משירות זמין בכל שעה. מבלי להגזיםזהו השדרוג המשמעותי ביותר שעשינו בשנים האחרונות!"

האתגר

החברה חיפשה פתרון מקיף שיאפשר לה:
לנהל את כלל התהליכים העסקיים תחת מערכת אחת.
לצמצם עומסים במוקד השירות ולמנוע שחיקה של העובדים.
לשפר את זמני התגובה ללקוחות ולהעניק שירות 24/7.
לייעל את תהליכי המכירה והשירות ולשפר את יחס סגירת העסקאות.
למנוע מתן שירות ללקוחות שאינם זכאים לו, תוך ניתוב חכם בהתאם לחוזי השירות.

הפתרון

הפתרון:
ביצענו הטמעה מלאה של מערכת אוטומציה חכמה, המאפשרת ניהול ארגוני מקצה לקצה. הפתרון כלל:
מערכת CRM מתקדמת לניהול מלא של הלקוחות, תהליכי המכירה והשירות.
אוטומציות חכמות לשלבי המכירה והשירות, כך שהעובדים יכולים להתמקד במשימות קריטיות במקום לבצע פעולות חוזרות.
* מערכת רב-ערוצית לניהול פניותכל הפניות מכל הערוצים (טלפון, מייל, צ'אט, וואטסאפ ועוד) מרוכזות במערכת אחת עם ניתוב חכם.
* בוטים מבוססי בינה מלאכותית לשירות ומכירות, שיכולים לטפל בלקוחות בזמן אמת ולהקל על העומס במוקד.
* נציג טלפוני מבוסס AI שמסוגל לזהות פניות חוזרות, לפתוח קריאות שירות באופן אוטומטי ולתת ללקוחות פתרונות במהירות.

התוצאות

ירידה משמעותית בעומס על מוקד השירותשחיקת העובדים פחתה, והם יכולים להתמקד במשימות מורכבות יותר.
שירות לקוחות 24/7הלקוחות מקבלים מענה מהיר ויעיל בכל שעה.
חסכון משמעותי בכוח אדםצמצום עובדים במוקד תוך שיפור רמות השירות.
עלייה משמעותית בסגירת עסקאותתהליכי המכירה הפכו לחלקים ואפקטיביים יותר.
שירות מותאם אישיתניתוב חכם של פניות בהתאם לחוזי השירות של כל לקוח, כך שמנענו שירות מלקוחות לא זכאים.

מסקנה