"המהפכה שנוצרה בארגון שלנו בזכות הפתרון הייתה מדהימה. הפניות במוקד הצטמצמו משמעותית, המכירות עלו בצורה חדה, והלקוחות שלנו נהנים משירות זמין בכל שעה. מבלי להגזים – זהו השדרוג המשמעותי ביותר שעשינו בשנים האחרונות!"
החברה חיפשה פתרון מקיף שיאפשר לה:
✔ לנהל את כלל התהליכים העסקיים תחת מערכת אחת.
✔ לצמצם עומסים במוקד השירות ולמנוע שחיקה של העובדים.
✔ לשפר את זמני התגובה ללקוחות ולהעניק שירות 24/7.
✔ לייעל את תהליכי המכירה והשירות ולשפר את יחס סגירת העסקאות.
✔ למנוע מתן שירות ללקוחות שאינם זכאים לו, תוך ניתוב חכם בהתאם לחוזי השירות.
הפתרון:
ביצענו הטמעה מלאה של מערכת אוטומציה חכמה, המאפשרת ניהול ארגוני מקצה לקצה. הפתרון כלל:
* מערכת CRM מתקדמת לניהול מלא של הלקוחות, תהליכי המכירה והשירות.
* אוטומציות חכמות לשלבי המכירה והשירות, כך שהעובדים יכולים להתמקד במשימות קריטיות במקום לבצע פעולות חוזרות.
* מערכת רב-ערוצית לניהול פניות – כל הפניות מכל הערוצים (טלפון, מייל, צ'אט, וואטסאפ ועוד) מרוכזות במערכת אחת עם ניתוב חכם.
* בוטים מבוססי בינה מלאכותית לשירות ומכירות, שיכולים לטפל בלקוחות בזמן אמת ולהקל על העומס במוקד.
* נציג טלפוני מבוסס AI שמסוגל לזהות פניות חוזרות, לפתוח קריאות שירות באופן אוטומטי ולתת ללקוחות פתרונות במהירות.
ירידה משמעותית בעומס על מוקד השירות – שחיקת העובדים פחתה, והם יכולים להתמקד במשימות מורכבות יותר.
שירות לקוחות 24/7 – הלקוחות מקבלים מענה מהיר ויעיל בכל שעה.
חסכון משמעותי בכוח אדם – צמצום עובדים במוקד תוך שיפור רמות השירות.
עלייה משמעותית בסגירת עסקאות – תהליכי המכירה הפכו לחלקים ואפקטיביים יותר.
שירות מותאם אישית – ניתוב חכם של פניות בהתאם לחוזי השירות של כל לקוח, כך שמנענו שירות מלקוחות לא זכאים.