פתרונות NEXUS AI

בפעולה

גלה כיצד ארגונים מובילים משתמשים בטכנולוגיה שלנו כדי לפתור אתגרים אמיתיים ולהשיג תוצאות עסקיות מדידות

% 0

שיפור בזמני
תגובה ללקוחות

% 0

חיסכון
בעלויות תפעול

K 0

חיסכון שנתי
ממוצע ללקוח

7/ 0

זמינות מלאה
ללא תוספת עלות

"לא ציפינו שהטמעת ZOHO CRM תשנה את העסק שלנו בצורה כל כך דרמטית. היום, כל המידע מרוכז במקום אחד, התהליכים אוטומטיים, והצוות שלנו חופשי להתמקד במה שבאמת חשוב - הלקוחות."

תוכנה בתחום ה-ERP

האתגר

חברת תוכנה בתחום ה-ERP התמודדה עם ניהול לא יעיל של לקוחות, חוסר באוטומציה של תהליכי מכירה, ופערים בין מחלקות שונות.

"המהפכה הייתה מיידיתאין יותר עומסים במחלקת ההזמנות, המסלולים קצרים יותר, החובות נאספים בזמן, והלקוחות מרוצים כמו שלא היו מעולם. בזכות האוטומציה, הצלחנו לחסוך כוח אדם ולהפעיל את העסק בצורה חכמה ורווחית יותר!"

מהפכת השירות והלוגיסטיקה בחברת הפצת גז

האתגר

*ניהול עומסים במחלקת ההזמנות באופן יעיל.
* יצירת סדר וארגון בניהול ההזמנות ושיבוצן.
* הפחתת עיכובים במסלולי החלוקה וקיצור זמני האספקה.
* איתור וניהול לקוחות חייבים בצורה מסודרת ומבוקרת.

"מערכת ניהול המבחנים שינתה לחלוטין את הדרך שבה אנו עובדים. במקום לבזבז שעות על תיאומים ונהלים מסורבלים, הכל מתבצע אוטומטיתמהתזכורות ועד להפקת האישורים. עכשיו אנו יכולים להתרכז במה שבאמת חשובבדיקות איכותיות ומתן שירות ברמה הגבוהה ביותר!"

מהפכת הבדיקות לציוד צמ"ה בחברה מובילה בתחום מבחני הכשירות

האתגר

האתגר:
*ניהול צי רכבי הצמ"ה של לקוחות מרובים בצורה מסודרת.
* מעקב אחר חידושי טסטים והזמנות של בעלי מקצוע נוספים.
* תהליך ידני ארוך שדרש תיאומים ידניים רבים וגרם לעיכובים.
* חוסר במערכת אחידה שתרכז את הנתונים ותספק שקיפות ושליטה מלאה על כל המבחנים המתבצעים בשטח.

"המהפכה שנוצרה בארגון שלנו בזכות הפתרון הייתה מדהימה. הפניות במוקד הצטמצמו משמעותית, המכירות עלו בצורה חדה, והלקוחות שלנו נהנים משירות זמין בכל שעה. מבלי להגזיםזהו השדרוג המשמעותי ביותר שעשינו בשנים האחרונות!"

מהפכת השירות והאוטומציה בחברת תוכנה מובילה בתחום ה-ERP

האתגר

החברה חיפשה פתרון מקיף שיאפשר לה:
לנהל את כלל התהליכים העסקיים תחת מערכת אחת.
לצמצם עומסים במוקד השירות ולמנוע שחיקה של העובדים.
לשפר את זמני התגובה ללקוחות ולהעניק שירות 24/7.
לייעל את תהליכי המכירה והשירות ולשפר את יחס סגירת העסקאות.
למנוע מתן שירות ללקוחות שאינם זכאים לו, תוך ניתוב חכם בהתאם לחוזי השירות.